Jag ser inget problem med att ta med sig barn/barnen till bilträffar, som någon skrev tidigare, De tycker oftast att det är roligare än oss äldre... och det där med att de skulle utsättas för Fylla, folk som röker, högljuda bilar och däckskrik... ja barnen ska väl knappast diskutera med de som är fulla så dom klarar sig nog från dem, Folk röker ständigt runt omkring oss, ska barnen inte änns få följa med ut på stan o handla då för de står oftast nån o röker nånstans där man går förbi, högljuda bilar är ju lätt fixat med hörselkåpor och vad beträffar att folk börnar så behöver man ju inte stå 1M bakom bilen som gör det då utan hålla avstånd.... svårare än så är det inte, det är bara en vanlig träff.. ska man förbjuda barn att följa med på Tex: gatebil eller action meet? där är det Fylla, rök, hög volym och däckskrik också men där verkar ni acceptera både barn och djur?
Alla som har sagt nått om att barn inte borde vara med på träffar har inte haft några specielt bra argument måste jag säga.... förutom att det är upp till var och en om man tar med eller inte, förvisso inget argument...
Kan själv säga att jag har en kille på 2 år som jag inte tagit med på någon träff men jag ser inte problemet med om jag skulle göra det, han älskar bilar lika mycke som jag, och det är väl inte bara vuxna som ska få ha kul och kolla på fina bilar??
Vill du åka utan barn på träffen gör det, vill du ta med barn så gör det... anser inte att nån annan ska bestämma eller döma någon här...
Tycker vi lägger ner den här disskutionen nu och fokuserar på nästa träff istället och hur vi kan få den att bli bättre/Renare, Trevligare blir de ju utan massa skräp på backen och krossat glas...
Senast redigerat av Rallon (8 maj 2012)