Har aldrig varit med om så lite intresse för cruisingen.. de här är ända tråden jag hittar och inte så mkt skrivet här heller själv tycker ja att alla åker till volvo runt 18-19 så man får se alla bilar och snacka lite skit
Nä jag fattar inte heller varför det är så lite intresse..men men. Jag kommer också iaf till Volvo
Har aldrig varit med om så lite intresse för cruisingen.. de här är ända tråden jag hittar och inte så mkt skrivet här heller själv tycker ja att alla åker till volvo runt 18-19 så man får se alla bilar och snacka lite skit
Nä jag fattar inte heller varför det är så lite intresse..men men. Jag kommer också iaf till Volvo
Kanske för att Gävle kommun håller på att förstöra genom att spärra av parkeringar och vägar?
Vad sägs om volvo kl 18 då? Lugn körning och skräpa inte ner så förbannat. Deal?!
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
hade cruisingen inte varit framflyttad så hade man dykt ner men nu är den ju framflyttad från första helgen i maj till andra vilket gör att det krockar med våran vår cruising
Rätt mycket folk här nu.. Har ingen koll på hur de ser ut på stan.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
va glad att du åkte till hudik..... Gävle crusingen var nog de värsta jag varit med om.... stängde av klockan 12 så man inte kom in............ och polisen kunde ju öva lite på att vara trevlig..!
KL 01:15 åkte vi in mot stan och där stog fortfarande polisen. "Får man åka här nu?" "Ja visst, om du vill ha 600kr i böter så"...............................................