Dirtymike skrev:mickius skrev:Dirtymike skrev:Glöm inte baseballträet hemma för att spöa fyllesvinen (mitt ligger under sätet)Seriöst? Så pass feg att du inte vågar gå fram utan tillhygge? Tro mig jag är då inte så feg utan har varit med om för mkt skit.Det är min sista utväg
mickius skrev:Dirtymike skrev:Glöm inte baseballträet hemma för att spöa fyllesvinen (mitt ligger under sätet)Seriöst? Så pass feg att du inte vågar gå fram utan tillhygge?
Dirtymike skrev:Glöm inte baseballträet hemma för att spöa fyllesvinen (mitt ligger under sätet)
oskartheman skrev:Dirtymike skrev:mickius skrev:Seriöst? Så pass feg att du inte vågar gå fram utan tillhygge? Tro mig jag är då inte så feg utan har varit med om för mkt skit.Det är min sista utvägLåter som att det kommer bli en händelserik träff!
Dirtymike skrev:mickius skrev:Seriöst? Så pass feg att du inte vågar gå fram utan tillhygge? Tro mig jag är då inte så feg utan har varit med om för mkt skit.Det är min sista utväg
mickius skrev:Seriöst? Så pass feg att du inte vågar gå fram utan tillhygge?
Dirtymike skrev:oskartheman skrev:Dirtymike skrev:Tro mig jag är då inte så feg utan har varit med om för mkt skit.Det är min sista utvägLåter som att det kommer bli en händelserik träff!Man ska försvara det som är ens egendom på vilket sätt som helst, jag göre ialla fall då det kostar mer än de smakar o få bilen pajad.
oskartheman skrev:Dirtymike skrev:Tro mig jag är då inte så feg utan har varit med om för mkt skit.Det är min sista utvägLåter som att det kommer bli en händelserik träff!
Dirtymike skrev:Tro mig jag är då inte så feg utan har varit med om för mkt skit.Det är min sista utväg
madmike skrev:Kanske vore nåt o ta med store grabben o kika lite men man får väl kanske låta finbilen stå hemma, passar väl sig inte i den samlingen...
madmike skrev:Hur dags brukar folket strömma till?
Puffen92 skrev:Nån från lkpg här som kan säga hur vädret ligger till just nu?om det är regnigt/åskigt eller om det börjar klarna upp inför dagen?
ubbeeh skrev:Puffen92 skrev:Nån från lkpg här som kan säga hur vädret ligger till just nu?om det är regnigt/åskigt eller om det börjar klarna upp inför dagen?11:33Molnigt, solen försöker leta sig fram, mycket svag ostlig / nord ostlig vind, ganska fuktigt och 19.4 grader. Asfalten är torr.Kan nog utgå från att det är lika där du bor, inte så långt bort från lkpg:)Enligt klart.se så ska det vara uppehåll och ingen åska idag.