4580
Sök

Kylargaller och R-fälgar stulna

13 Inlägg
13 maj 2012
Trådstartare
grillen blev stulen i lomma den 30/4. den 11/5 hämtade jag bilen från volvo med ny grill och natten mellan den 12e och 13e blev grillen stulen igen och alla mina hjul. 18 r fälgar och maxxis däck. hör gärna av er om ni vet nåt osv...
hittelön såklart om jag får tillbaka dom. bilder finns på min sida.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 maj 2012
Dags att flytta ??

Fattar inte hur folk vågar ha bilar ute i den hålan, fan jag hade ju knappt vågat ha bilen inlåst i malmö tongue

Är fälgarna original eller kopior ??

Och grillen är en XC-grill antar jag ??

För ingen snor väl en vanlig ?

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

13 Inlägg
14 maj 2012
Trådstartare
Fälgarna var replikor och grillen var xc...

474 Inlägg
14 maj 2012
Tror att alla som haft en xc grill här på garaget har blivit av med den minst 1 gång..

1 587 Inlägg
14 maj 2012
Jävla tjuvar, min vinge blev stulen också, o för typ 3 år sen så försökte dom stjäla bilen men lyckades tydligen inte tongue

474 Inlägg
14 maj 2012
hade inbrott för 2 år sedan, tog, allt ljud, skruva ur högtalarna i dörrarna, klippte av lågnivån ist för att dra ur dom ur steget, och dom slog även sönder extraljusen.. de är jävligt tärt när man blir utsatt hmm

13 Inlägg
14 maj 2012
Trådstartare
Nä tyvärr hade jag inte det... Fick ha den en dag innan dom jävlarna gav på sig den igen. Nu blir det vanliga hjul och vanlig grill

Sök