Pris i BIG CAR MEET... Best rookie 2012...
Keller skrev:Ser grymt bra ut Ken! Ska bli en ära att ha den i montern! Min kommer se ut som skit (hare + front läpp)
fredda_king skrev:haha själv har jag inte öppna huven på några månader typ
freeddddde skrev:Hoppas du får nåt gjort nu då fastän jag är borta! Vi har ju hunnit jävla mke nu dom här dagarna Kommer bli sinnessjukt bra!!
Legwind skrev:Keller skrev:Ser grymt bra ut Ken! Ska bli en ära att ha den i montern! Min kommer se ut som skit (hare + front läpp)Tackar Hoppas den blir klar bara.. Du hinner laga ??
PatrikB92 skrev:Mmmmm... Mycket naket, sexigt som fan kommer det att bli! Keep up the good work!
Saad1 skrev:Har föjlt din projekt från starten. Kan bara säga riktig grymt gjort! Skitsnyggt! Tummen upp!
Keller skrev:Legwind skrev:Keller skrev:Ser grymt bra ut Ken! Ska bli en ära att ha den i montern! Min kommer se ut som skit (hare + front läpp)Tackar Hoppas den blir klar bara.. Du hinner laga ??Jo du hinner Redbull och kaffe i dropp! Tror inte jag hinner. Eftersom försäkringbolag är inblandat. Kan ju beställa allt sjlälv men har inte råd att lägga ut dom pengarna nu.
Legwind skrev:Saad1 skrev:Har föjlt din projekt från starten. Kan bara säga riktig grymt gjort! Skitsnyggt! Tummen upp!Tackar tackar.. alltid kul att få bra cred hoppas ni kommer förbi och säger hej på vallåkra