Härligt med fler som moddar nya mondeo-karossen lite
Ska följas!
Och du, skaffa 20" direkt, 19" sitter det ju på från fabrik på 11:orna och framåt Och man måste ju va värre än orginal
Jag e sugen på 20 men fan undra hur det känns med 20 och lågprofil vill ju ha lite komfort oxå .... tack för tipset... ska försöka uppdatera så mkt som möjligt..
Jag märker väldigt liten skillnad mellan 18" med vinterdäcken och 20" med sommardäcken faktiskt. Liiite mer vägljud och spårar liiite mer, men annars är det inte mycket skillnad.. Trodde det skulle bli stötigt och eländigt men den går hur mjukt å fint som helst Och då är det sportchassi på min också
Jag märker väldigt liten skillnad mellan 18" med vinterdäcken och 20" med sommardäcken faktiskt. Liiite mer vägljud och spårar liiite mer, men annars är det inte mycket skillnad.. Trodde det skulle bli stötigt och eländigt men den går hur mjukt å fint som helst Och då är det sportchassi på min också
Fan va nice dags att beställa nya fjädrar då ..... Jag letar oxå nya fälgar.. men vet inte vad jag vill ha.. men om du hittar nå S delar så som front eller nå så får du hojta till