Tjena! nu börjar det hända grejer igen. stressen gör sig påmind.. Time attack är ju den 11/5 på rudskogen och jag började idag att riva delarna som ska bytas ut.. Det har inte med lathet att utan att bilen inte varit besiktigad och en o kattad bil går inte riktigt igen, speciellt inte en wankel som knappt går igenom med två
Men igår vart bilen iaf besiktiga, eller rättare sagt delvis. Fick 2st 2:or. Den ena på att jag inte hade något bältes fästning på passagerar sidan, hade helt glömt att låset sitter o stolen.. och den andra två var på att mina halv lysen inte hade någon ljus bild alls, vilket jag inte hade en aning om
så nu blir det att leta projektorer till halvljusen. Någon som har ett tips på ett par godkända?
Jag vill även tacka Omar och S quailty auto för all hjälp och lånet av stolen!
annars såg allt väldigt bra ut på bilen
kan säga att det var lite små läskigt att varma köra katten på sommardäck i -9 xD
Här är iaf lite bilder på gårdagen jobb som gjordes efter besiktningen.
Vilken röra... ocj några tråkiga nyheter, verkade som det saknades en del vakuum slang. några tomma nipplar och några spruckna slangar..
ett under att bilen gick så pass bra?
Ska bli så skönt o slippa i princip allt sånt här..
Orginal grejer.. väger satan!
En greddy DP till salu om någon är intresserad? ser inte ny ut men fungerar bra och ny packning finns, lamba sond ingår
påväg till besktningen
peace