Målet, syftet med denna bilen är en bil att kunna ta till Saab Turbo Club of Sweden´s banträffar och ha kul. Ev åka på andra banträffar också om jag känner att de skulle suga i bankörnings tarmen. ;)
Går i tankarna om man skall beställa sig ett Bi-xenon kit från Xenonkungen. Eftersom att de inte blir någon Kinnekulle träff för mig den 4:e Aug, pga förhinder. Så har jag inte bråttom med att fixa till väghållningen just nu. Utan kan tas under hösten/vintern.
Tackar kannebanne och Juvakka. Försökte hitta bra ställen att fota bilen. Bästa hade ju varit att fota där bilen har kommit ut ur fabriken. Men tror inte vakterna hade släppt in oss för det
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY
Tackar kannebanne och Juvakka. Försökte hitta bra ställen att fota bilen. Bästa hade ju varit att fota där bilen har kommit ut ur fabriken. Men tror inte vakterna hade släppt in oss för det
Bara till att muta.. Kan man muta genom att komma ut från fängelset så kan man göra de på SAAB fabriken!
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Tackar. Skall åka till garaget idag och ta och tvätta bilen, samt montera grejerna. Bara hitta en bra plats för ballasterna. Vill ogärna skruva loss strålkastarna för att fästa ballasterna under dom.
Sen skall de bli roligt att se hur den ser ut med bara stänklappar i bak. Får väl tillverka egna att ha i fram.
Mr_Lööf
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY