tja brodern här. hehe inte skrivit här förut men dom som vill är välkomna att skrapa detta härliga tektyl helt gratis fråga gärna om ni tycker att något ser konstigt ut, eller andra frågor.
mycket som ska lira i slut ändan med välldigt lite plats i den lilla duetten over and ut
tja brodern här. hehe inte skrivit här förut men dom som vill är välkomna att skrapa detta härliga tektyl helt gratis fråga gärna om ni tycker att något ser konstigt ut, eller andra frågor.
mycket som ska lira i slut ändan med välldigt lite plats i den lilla duetten over and ut
Gratis är alltid bra men fick nog av att skrapa tektylen på min egen Duettram så jag nöjer mig med att följa ert intressanta projekt, kommer att bli riktigt coolt
Gratis är alltid bra men fick nog av att skrapa tektylen på min egen Duettram så jag nöjer mig med att följa ert intressanta projekt, kommer att bli riktigt coolt
Garaget idag igen! idag har vi skrapat klart golvet byggt stöt dämpar fästen i bak och svetsat 2 förstärknings fyrkants profiler till golvet som ska flyttas upp 13 cm. Några bilder blev de iallafall
stötdämpar fästen, provmontera med ett par sletna.
Nu har bror min lagt ett par till timmar på duetten när ja har jobbat!
här kommer lite bilder igen! Blev styrväxel från pegeuot partner och ratt stång från någon opel tror jag de va.
fästerna ska snyggas te men blev fint! behöver göra om ena motor fästet bara men de kommer de bilder på de me! Nästa garage dag blir i helgen. så uppdatering kommer då. skall byta krysset i ramen osv. Bilder kommer då. Köpte även ett par fälgar idag men dem kommer om ett par veckor. Som alltid kommer de bilder på de och! Nu äre lägg dax på återsende!
Hej ! Vi söker fräscha framskärmar och frontplåt !! Gå ut och leta på logen eller garaget nu Så hoppas de är någon av läsarna som har! Snart äre helg så vi hinner meka lite dutt!! Hejsvejs!
Här en bättre bild på styrningen sen tidigare i veckan men i lördags märkte vi ett litet litet fel:) de svängde åt fel håll ! hehe den styrväxeln vi har tagit (partner styrväxel) ska sitta bakom framvagnsbalken antagligen, allså i bakkant av spindeln Aja bara göra om och hitta någon annan. Några tips ?
Här är lördagens jobb! lyfte in ett stort stabilt svetsbord så vi kunde spänna fast ramen ordentligt så de inte kunde röra sig . För vi skulle byta ut korset i mitten på ramen. Sfro gubben vill att vi skulle boxa orginal uprofil men vi tyckte de va lika bra att byta ut till riktig fyrkants balk istället så de gjorde vi.
Här är en riktigt dålig bild tyvärr men ni får nöja er med den nu. Vi han inte riktigt klart med de i lördags för ölen kalla och impalan stog på tomgång utanför. Men Rickard har varit och gjort klart de idag. men har inga bilder på detta än. kommer väll någon dag framöver .
Häftigt projekt, men tycker egentligen att en sånhär kärra ska orginalrenoveras. Men men det är min åsikt, ska bli kul att se vad det blir av den i alla fall.
Angående styrväxeln så ska Volvo 240/740/940 sitta framför framvagnen.
Häftigt projekt, men tycker egentligen att en sånhär kärra ska orginalrenoveras. Men men det är min åsikt, ska bli kul att se vad det blir av den i alla fall.
Angående styrväxeln så ska Volvo 240/740/940 sitta framför framvagnen.
Tack ! tycker inte vi jo de vet vi men dem är för långa i själva styrväxeln