detta projekt handlar om att jag ska frächa upp min 850 samt fixa bättre ljud i den :)
Felix93 skrev:lite ledsen att det tar tid innan vingen kommer på men tyvärr har en förkylning kommit över mig så jag har inte gjort ett skit denna helgen!
Saab9-3SE skrev:Felix93 skrev:lite ledsen att det tar tid innan vingen kommer på men tyvärr har en förkylning kommit över mig så jag har inte gjort ett skit denna helgen! Fan vad segt jag skulle renovera mina fjäderben den här helgen men jag blev också förskyld
Felix93 skrev:nu så har jag påbörjat att monterar vingen! bilder kommer när allt är klart!
Saab9-3SE skrev:Felix93 skrev:nu så har jag påbörjat att monterar vingen! bilder kommer när allt är klart! Härligt!
Felix93 skrev:Saab9-3SE skrev:Felix93 skrev:nu så har jag påbörjat att monterar vingen! bilder kommer när allt är klart! Härligt!all målning är klar bara montera och koppla in elen kvar!
Saab9-3SE skrev:Det blev förbannat snyggt!
Saab9-3SE skrev:det blir nog bra haha det e gutt ju med högljudda bilar jag har precis satt dit så jag kör med raka rör
Felix93 skrev:Saab9-3SE skrev:det blir nog bra haha det e gutt ju med högljudda bilar jag har precis satt dit så jag kör med raka rör haha både ja å nä om man ska ha högljudd bil så ska bilen gå bra också!
Saab9-3SE skrev:Felix93 skrev:Saab9-3SE skrev:det blir nog bra haha det e gutt ju med högljudda bilar jag har precis satt dit så jag kör med raka rör haha både ja å nä om man ska ha högljudd bil så ska bilen gå bra också! Haha jo det är väl en fördel
Felix93 skrev:så ja! stereon snart inkopplad (bilder kommer snart! har en lite fråga bara om någon vet hur man ändrar basen / fram o bak ljud på stereon så skulle de vara kanon om någon kan säga mig!
Saab9-3SE skrev:Felix93 skrev:så ja! stereon snart inkopplad (bilder kommer snart! har en lite fråga bara om någon vet hur man ändrar basen / fram o bak ljud på stereon så skulle de vara kanon om någon kan säga mig! Härligt med ny stereo, du menar inställningen som gör typ antingen bara sub utgång eller full frekvens utgång?