Folk som kan använda blinkers korrekt, och kan högerregeln/väjningsplikten.
Annars så uppskattar ja killen som låg i bilen bakom när jag stressad som ett ollon fick dieselstopp på firmabilen en lördagkväll. Han hade turligt nog 20l diesel i sin bil o hällde i min, slängde till mig en lapp med hans namn o telnr OM jag ville betala nått för bränslet. Skickade senare en kreditfaktura från friman till honom
En gång stanna en lastbil för mig när han inte behövde bara för att det va rusningstid o svårt att komma ut från mig väg, trots att ja bara hade HiAce;en o han en FH16 med släp, snäll kille det
Fick själv blommor en gång efter att jag kl 03.20 stannat mitt ute i skogen för att hjälpa en kvinnlig resesäljare med o hänga upp en sönderkörd framspoiler efter snövallsinhalkning. Det var bäckmörkt o -12 och hon satt i min bil så länge för att värma sig för stackarn hade int vågat starta bilen igen så hon hade suttit nästan 30 min o väntat på assistanskåren när jag kom. Dom kom precis när vi skulle rulla därifrån
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Fick blommor o ett kort med texten " Firmanamn, Inte bara fastighetsjour
![smile](img/smilies/smile.png)
" fråga mig dock inte vad hon gjorde ute vid den tiden, men de där resesäljarna brukar ju ha det jävligt påställt. Men ja rekomenderade henne att be sin chef om dubbade däck istället för friktionsskiten som hon hade på
Folk som fattar att även en bil med relativt liten vikt, typ 2.880 kg Toyota Hiace, är svårt att stanna med o underlättar detta genom att stanna/väja glädjer mig. Har tänkt alla gånger det händer att det måste va yrkeschaffisar som sitter i andra bilen. En vanlgi svensson lär väl aldrig ha koll på det, än mindre bry sig?
Fast när jag mötte polisen på fel sida av en gågata, och dom stannar för att fråga efter vägen ut, då skratta ja gött åt dom
![tongue](img/smilies/tongue.png)
dom blev lite trumpna men killen insåg att det faktiskt var en väldig lustig situation så dom skratta lite dom med sen åkte ja före så dom hitta ut. Senare samma kväll vinka dom förbi mig när dom stod o hade vågkoll
![smile](img/smilies/smile.png)
hann känna igen dom så ja vet att det var samma snutar.