3658
Sök

Däckhjälp i sundsvall tack!

12 Inlägg
24 september 2006
Trådstartare
Hallå,

Är rätt ny i sundsvall, känner typ inte en kotte och har lyckats fått en spik i ena bakhjulet. Nu har jag ingen luft i höger bakdäck och tar mig inte ur garaget för att kunna åka och lämna in bilen för reparation av däcket. Finns det någon i sundsvall som kan hjälpa mig att pumpa upp däcket??

Behöver bilen för att ta mig på jobbet imorgon, så det är lite brådis!

Har förresten inget reservdäck, vilket är rätt dumt, jag vet, men det kan inte hjälpas nu.

Tack på förhand.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2006
har inget med din fråga å göra men endå... VÄLKOMMEN till sundsvall big_smile  vad har du för bil? kanske man har sett dig nångång eller bilen din iaf smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

SSS -12
3 217 Inlägg
24 september 2006
Vore det inte bättre att hjälpa den stackars saten?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2006
Fuckface skrev:
Vore det inte bättre att hjälpa den stackars saten?

hade jag haft körkort (håller på å tar, bara uppkörning kvar) så hade jag kunnat åkt å hjälpt han men nu äre så att jag kan inte tyvär hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

12 Inlägg
25 september 2006
Trådstartare
volvo_glenne skrev:
har inget med din fråga å göra men endå... VÄLKOMMEN till sundsvall big_smile  vad har du för bil? kanske man har sett dig nångång eller bilen din iaf smile

Haha, jo tack. Jag har en röd celica gt-4 st165 -88. Har inte tagit några ordentliga bilder på den, så jag har inte orkat lägga upp den här än.

Har fått ut bilen ur garaget en sväng idag iaf, testade med såndär skumfyllnad för att proppa igen hålet, men det hjälpte inte direkt.. så jag måste fortfarande få iväg bilen till däckia eller nåt för att få däcket lagat. Ordnar sig väl på något vis antar jag, men det är satans frustrerande.
Senast redigerat av Tranceptor (25 september 2006)

12 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
Aja, nu är det fixat iaf. 700:- i jour-avgift för att få det fixat på plats, men det var det lätt värt!

Sök