Ett mycket intressant företag har i sista minuten anmält att de vill och också ska komma på träffen.
Det är företaget ColorGlo som lagar och restaurerar inredning främst i bilar, där det är revor hål eller Bara bortnött färg. De kan säkert hjälpa många med små slitageytor så BMW'n ser ut som ny!!
Kommer om vädret vill vara på min sida, antar att jag måste få med mitt elverk eller går ström att lösa?
Hoppas att det finns ström för jag tror inte det blir populärt att ha elverket igång där!
Tar med ett elverk i alla fall.. Någon typ av ström måste jag ha, så antingen så erbjuder dom det eller så tar jag med elverket och får jag inte ha det igång åker jag hem igen.
Ett mycket intressant företag har i sista minuten anmält att de vill och också ska komma på träffen.
Det är företaget ColorGlo som lagar och restaurerar inredning främst i bilar, där det är revor hål eller Bara bortnött färg. De kan säkert hjälpa många med små slitageytor så BMW'n ser ut som ny!!
Inför morgondagen kan jag meddela att ni INTE behöver vara så oroliga för damm. Snarare tvärtom.
Själva banan har varit väldigt blöt under dagen, men vi löser det efter mycket fix och hjälp av grabbarna.
För info kommer vi börja att parkera bilar på gräsmattan. Är det sedan körbart på banan fortsätter vi parkera bilar där. Om inte har vi två färdiga ytor.
Viktigt är att ni lyssnar på funktionärernas anvisningar!