Eftersom det varit väldigt dött med bilträffar i Göteborg i år så tycker jag vi ska försöka arrangera en bilträff så bra vi kan för att en gång lyckas med massa trevliga bilfolk. Bilträffen kommer att äga rum på IKEA BÄCKEBOL Parkering 2012-07-27 20:00 vid regn kommer v...i köra i ett garage, detta informeras om fallet skulle vara så. Bjud in era vänner så storsatsar vi! Desto fler vi är, desto roligare är det. Jag tänkte även att vi skall köra en crusing till ett fint ställe där vi kan fotta varandras bilar till exempel. Bjud in era nära och kära!
Jag kommer arrangera denna träff tillsammans med ett par vänner som är lika biltokiga som jag, vi ser fram emot massa bilar och en trevlig kväll!
Besök vår Facebook evenemang och dela evenemanget till era vänner för att ytterligare få reklam för träffen!
Ser dock ut o krocka med GBRT träffen så borde de inte gå o få något samarbete där lär ju bli galet mycket folk isåfall
Vilken träff ? Det har inte funnits någon planerad träff i samma datum när jag valde datumet, har det uppstått en träff i efterhand på samma datum får dom skylla sig själva. Jag tror på sisjön träffen och tror många fler gör det när över 250 är anmälda redan och det är en del tid kvar
Keep it up alla som hjälper till att sprida träffen.
Ser dock ut o krocka med GBRT träffen så borde de inte gå o få något samarbete där lär ju bli galet mycket folk isåfall
Vilken träff ? Det har inte funnits någon planerad träff i samma datum när jag valde datumet, har det uppstått en träff i efterhand på samma datum får dom skylla sig själva. Jag tror på sisjön träffen och tror många fler gör det när över 250 är anmälda redan och det är en del tid kvar
Keep it up alla som hjälper till att sprida träffen.
Jo de ser så ut, har anmält mig till denna iallafall
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D