3857
Sök

Volvo 740 VR6 TURBO Drift Projekt!

Garage under uppbyggnad!

204 629 Visningar
Projektet avslutat 20 mars 2014
-->*Persson*<--
287 Inlägg
17 juli 2012
Putteliten skrev:
Ta bort emblemet och gör så att det ser ut som att det inte ska vara något där, å sen sätter du ett VR6 märke i ena hörnet.

Håller med! smile

"Drive It Like You Hate It"

Yawn...
3 151 Inlägg
17 juli 2012
PerssonTheKung skrev:
Putteliten skrev:
Ta bort emblemet och gör så att det ser ut som att det inte ska vara något där, å sen sätter du ett VR6 märke i ena hörnet.

Håller med! smile

Då är vi tre. Minst!

1 433 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
Mervolic skrev:
PerssonTheKung skrev:
Putteliten skrev:

Håller med! smile

Då är vi tre. Minst!

Riktigt Grym ide! Kommer nog bli så smile

71 Inlägg
17 juli 2012
tokiga människor gör tokiga projekt. fortsätt så! big_smile Prenumeration lagd!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
17 juli 2012
Mervolic skrev:
PerssonTheKung skrev:
Putteliten skrev:

Håller med! smile

Då är vi tre. Minst!

Fyra winkbig_smile

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

1 432 Inlägg
17 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Mervolic skrev:
PerssonTheKung skrev:

Håller med! smile

Då är vi tre. Minst!

Fyra winkbig_smile

Faktiskt en bra idé, men samtidigt, e ju kanske roligare att köra med den då folk inte kan identifiera vad det är för motor via att lyssna på ljudet?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
17 juli 2012
SpeedOfLight skrev:
-BASmannen- skrev:
Mervolic skrev:

Då är vi tre. Minst!

Fyra winkbig_smile

Faktiskt en bra idé, men samtidigt, e ju kanske roligare att köra med den då folk inte kan identifiera vad det är för motor via att lyssna på ljudet?

Haha de har du kanske rätt i ja big_smile

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

Yawn...
3 151 Inlägg
17 juli 2012
Göra en sleeper kanske? Helt original i utseende, fast går som en skållad råtta.

1 433 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
Mervolic skrev:
Göra en sleeper kanske? Helt original i utseende, fast går som en skållad råtta.

Nee inte sleepee hmm det är tråkigt! big_smile

1 433 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
SpeedOfLight skrev:
-BASmannen- skrev:
Mervolic skrev:

Då är vi tre. Minst!

Fyra winkbig_smile

Det stämmer bra smile jag tror jag har svaret!! Tona vr6 märket lite men inte för mkt så att det inte syns men lagom så man inte ser det dirrekt wink

33 Inlägg
17 juli 2012
SylvesterStallone skrev:
SpeedOfLight skrev:
-BASmannen- skrev:

Fyra winkbig_smile

Det stämmer bra smile jag tror jag har svaret!! Tona vr6 märket lite men inte för mkt så att det inte syns men lagom så man inte ser det dirrekt wink

vr6 ljudet e alldeles specieellt, jag kan identifiera det på låååååååångt håll=)smilesmile

1 433 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
bossebud skrev:
SylvesterStallone skrev:
SpeedOfLight skrev:

vr6 ljudet e alldeles specieellt, jag kan identifiera det på låååååååångt håll=)smilesmile

Bosse då det är för att du är vr6 fantast big_smile btw du får knäppa några kort på motor o det nästa gång du är i garaget wink

309 Inlägg
17 juli 2012
prem lagd, kommer bli kul att se vart de bär iväg smile

''low is a lifestyle''

33 Inlägg
17 juli 2012
Jo ja börjar känna att vr6 har tagit över både kropp o själ varje gång ja ser en kool kaross så Börjar ja smida planer direkt hur em vr6 skulle sitta i den kanske e man störd lr kanske e d kärlek wink

1 433 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
bossebud skrev:
Jo ja börjar känna att vr6 har tagit över både kropp o själ varje gång ja ser en kool kaross så Börjar ja smida planer direkt hur em vr6 skulle sitta i den kanske e man störd lr kanske e d kärlek wink

i feel you! har sett en gammal fiero som står på ett ställe där jag jobbar, verkar inte köras big_smile tänkte tanken dirr när jag såg den big_smile men NEEE nu får vi lugna oss big_smile

1 433 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
Mattias-M skrev:
prem lagd, kommer bli kul att se vart de bär iväg smile

Grymt!

snickare
612 Inlägg
17 juli 2012
https://www1.garaget.org/gallery/images/106/105488/105488-3271c6e6aca9099628fe9eb9115e417d.jpg
ja tog bort emblemet och hälften av ribborna så blev min 940 grill sådär (den ligger i garaget och väntar på spackel o lite annat innan den är helt klar) big_smile

Följer projektet med spänning smile

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull

85 Inlägg
17 juli 2012
om du ändå ska riva ut allt... svetsa och spackla igen bakdörrarna å in med plast ruta så har du dej en 742a wink

764 Inlägg
17 juli 2012
Ballt projekt! Kommer följas big_smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 juli 2012
potog skrev:
om du ändå ska riva ut allt... svetsa och spackla igen bakdörrarna å in med plast ruta så har du dej en 742a wink

Jävla cool ideé faktiskt- & rensa bakdörrarnas inne håll = viktförminskning big_smile

C H E V R O L E T <3

Sök