Småsaker, men gillar att hålla efter grejerna, annars blir det snabbt risigt, i alla fall mina bilar. Nån servicegubbe slavade bort en täckbricka men nu sitter en ny där. Bytte ju lampor i nummerplåtsbelysningen härom dagen, upptäckte att en var trasig i ett hörn. Köpte två nya. Småsaker som sagt :-)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
det är just det som gör det så roligt att följa, alla små detaljer. fortsätt så.
Tack, ja ibland blir det smått, ibland stort. Blir lite mer i vinter på både e30n och e90n känns det som nu i alla fall
Det låter bra det, något speciellt planerat i nuläget?
E30n ska förhoppningsvis få ett lite annat stuk om allt funkar. e90n får ombyggt avgad, lite tystare, omlackerad fron, och gärna ljudet i bagaget som jag funderade på förra vintern.
Tack, ja ibland blir det smått, ibland stort. Blir lite mer i vinter på både e30n och e90n känns det som nu i alla fall
Det låter bra det, något speciellt planerat i nuläget?
E30n ska förhoppningsvis få ett lite annat stuk om allt funkar. e90n får ombyggt avgad, lite tystare, omlackerad fron, och gärna ljudet i bagaget som jag funderade på förra vintern.
Mycket trevliga grejer då med andra ord. det ser jag fram emot
Fortsätter med höstunderhållet på e39an. Gnuggat bort några smårepor, lackbättrat inne i tankpåfyllningen och upptäckte att där sitter faktiskt en dränering som i mitt fall var igensatt. Fixat det nu :-)
Mindre översyn av bilen. Återigen en reparation av bukplasten, avtvättning av underredet samt koll av oljenivåjivaren som lever ett eget liv. Har kollat anslutningarna men det blir nog byte av den givaren.
Såg att dina HC värden låg på 10 på besiktningspapperet, var du tvungen att varmköra bilen mycket före för att få ner värdena eller har du bara perfekt kondition på motorn och katalysatorn? *nyfiken*
Såg att dina HC värden låg på 10 på besiktningspapperet, var du tvungen att varmköra bilen mycket före för att få ner värdena eller har du bara perfekt kondition på motorn och katalysatorn? *nyfiken*
Oj, njae den varmkördes inte nått speciellt vad jag minns. Bara tur kanske