Lupo som skall bli en renodlad Stance / Tyskstuk bil. Skall försöka bli klar till Bugrun 2013 Gå gärna in och lägg en röst på bilen som även finns online bland mina bilar:)
Tack. Tänkte att det kunde vara kul att följa bygget (sen även för mig själv att se tillbaka på vad som är gjort). Gav dig förövrigt cred samt linkback för gultoningen.
Jaha. Fick sms från Bussgods om att jag hade paket att hämta ut. Asgött, tänkte jag. Nu kommer fälgarna också. Men Icke. Bussen hade tydligen vart full någonstans på vägen så det hade bara kommit 1av4 fälgar. WTF? Får dom dela upp och separera sammfraktade kollin? "sur"
Kul att det dyker upp fler sån här projekt med folk som bygger om småbilar med lite stuk, ser helt klart bra ut!
Gillar originallacken och alla detaljer, tror det kommer bli kanon! Ser fram emot när du får på de nya fälgarna
Tackar och Bockar. Ja det var fantasia-lacken som från början fick mig att köpa just denna bil (om grodan kermit var transformer typ). Ja det gör jag med och tack så mycket för feedback!