Uppdate 1/8Idag har det blivit en massa pill med det sista som ska dit innan det blir provstart. Orkar ínte ta så många bilder för att det är inte så många som följer tråden tyvärr.
En behållare till kopplings oljan fick monteras.
Fick ju styla till det lite med ett snyggt litet fäste. Sitter där som en smäck!
Fickbli en del ombyggnad av avgassystemet för att det skulle passa. Bilden visar hur dåligt det passade innan ombyggnad. Motor fästet är inte ens nära på att kommer rätt.
Bensapumpen fick sig nya gummin så den inte ska vibrera isönder.
Gjorde ett fäste som ska skruvas upp i karossen. Monterade pumpen också men ingen bild på det tyvärr.
Byggde helt nytt avgasrör också. 2,5" med en simons dämpare i slutet.
Första biten.
Biten över bakaxeln, inte det lättaste att få rätt men efter mycket kapande och svetsande så.
Bakre biten med ljuddämparen.
Monterat och klart, sitter som en smäck med nya gummin här också. Ändröret syns här också.
Så blev ändröret. Sitter långt upp exakt som jag vill att det ska göra, vill inte ha något hängande smäck!
Bonus bild på hur låg jag vill ha bilen. Lite önsketänkande för det är rätt jävla lågt hehe.
Kommer mer uppdate imon, ska hämta lambda sonder och så ska jag hämta en hållare till boxen så den får jord tillräckligt.
Kommentera mycket nu!
Ha det.