Nu är det så här att min pappas bmw 645 har blivit stulen utanför Höör mitt i skåne. Det var natten mellan onsdag och torsdag (18-07-12 till 19-07-12) Vi höll på att foljera listerna med kolfiber och högersidan blev bara halvfärdig. Detta är skittråkigt för min pappa gillade verkligen denna bilen och hade fina planer för att förfina och optimera den ännu mer. Så om någon har hört eller sett något så skulle vi bli väldigt tacksamma om ni hörde av er till oss. REGISTRERINGSNUMMER: WEW029
Troligtvis ett beställningsjobb utfört av proffs som har tillverkat "egna nycklar". Bilen befinner sig med största sannolikhet i en container på väg till öst- eller sydstaterna tyvärr. Men man kan ju hoppas att den dyker upp igen! Vet att tidigare så var det en bl.a raid på BMW X6 där tjuvarna har använt sig utav s.k "egna nycklar".
Tror jag mötte den på väg 21 mellan Tyringe och hässleHolm innan ikväll La märke till den för den varvade så in i helvete Kolla på industriområdet i Hässleholm Vet att folk hittat sina bilar där förr
Tror jag mötte den på väg 21 mellan Tyringe och hässleHolm innan ikväll La märke till den för den varvade så in i helvete Kolla på industriområdet i Hässleholm Vet att folk hittat sina bilar där förr
Okej tack så mycket! du la inte märke till något annat?? exempel om de va en automatare eller om färgen va samma som på bilden o så?