3807
Sök

Eftersnack: Västeråsträffen 21/7

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
23 juli 2012
Måste få tacka Onroaders för en KANON-träff återigen!! Tyckte det var sjukt lugnt förutom den (o)populära E30n med Terminal 5 vingen på luckan. Väntade bara på att han skulle ställa sig vid våran "gate" och leka startbana.

Och ett stort tack till Juhani som drog ihop en liten stanceträff några timmar innan i västerås centrum, för att sen glida inskrapandes på parkeringen!!

På återseende

//Andro & STHLM(S)LOW

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

247 Inlägg
23 juli 2012
Lagt upp lite fler bilder samt en del från fösta Västeråsträffen:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved
Senast redigerat av Andreas- (23 juli 2012)

95 Inlägg
23 juli 2012
Sitter på lite film/foto, får se när jag får tummen ur....

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
23 juli 2012
Är det en 3;dje träff inplanerad??

Lev livet, det kan ta slut fort

westaroze.se
272 Inlägg
24 juli 2012
darkwizard skrev:

jopp

Jading
24 juli 2012
underbart! smile sista träffen nu var det bästa jag vart på denna säsong
Griffin200sx skrev:
darkwizard skrev:

jopp

Trucker
2 710 Inlägg
24 juli 2012
Griffin200sx skrev:
darkwizard skrev:

jopp

jasså, när får vi veta mer då??

snälla, ta de en lördag då jag är ledig :$. missat båda träffarna pga jobb denna sommar sad

Fart missbrukare

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
24 juli 2012
Griffin200sx skrev:
darkwizard skrev:

jopp

Håller koll. Blir det någon special parkering nästa vända oxå?

77 Inlägg
24 juli 2012
Griffin200sx skrev:
darkwizard skrev:

jopp

Hoppas det är senare i september, så man hinner uppdatera pärlan lite innan! big_smile

Finraggare
2 381 Inlägg
24 juli 2012
Trådstartare
Carolinien skrev:
Griffin200sx skrev:
darkwizard skrev:

jopp

Hoppas det är senare i september, så man hinner uppdatera pärlan lite innan! big_smile

Kanske lika bra, för den ser ju ut som alla andra BMW i bilhallarna.... *facepalm*

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Diesel ska man ha!
482 Inlägg
24 juli 2012
Inte 11 Augusti iaf, för då är det träff i nyköping

VW Passat Variant 4M DSG6 -13
Das Club www.vwpc.se
www.vwcs.se

77 Inlägg
24 juli 2012
kameramannen skrev:
Carolinien skrev:
Griffin200sx skrev:

jopp

Kanske lika bra, för den ser ju ut som alla andra BMW i bilhallarna.... *facepalm*

Haha, ja. Precis!! cool

41 Inlägg
24 juli 2012
Någon som har film på den gula pickupen? Skulle va kul att höra hur den låter bakifrån... smile

14 Inlägg
24 juli 2012
Det är ingen som har bilder från Volvo samlingen innan träffen?!

V40 Sport Fas2 t4a

385 Inlägg
24 juli 2012
Carolinien skrev:
Vettemannen skrev:
Carolinien skrev:
Grym träff!
Men vadfan?! Är det INGEN som tycker att en välputsad svart BMW E46, fullt M-utrustad, är fin nog att fota? Finner INGA bilder alls på pärlan, haha. ;( Jag stod ju inte direkt gömd heller.. tongue

Om någon sitter på någon bild på min blackbeauty så vill jag jätte gärna se dem! big_smile

http://www1.garaget.org/archive/182/181776/298446/298446-2835417.jpg

Vafan, det är ju en vanlig BMW. Inget som drar till sig några blickar iaf. inte från mig. Så där ser ju varenda BMW ut som står i en bilhall.

/Benny

Nä, kör man Corvette kan jag nog tänka mig att en "vanlig" BMW inte lockar. 

Men med den utrustning min har är det inte alla BMW som har. Speciellt inte fronten. Så för BMW (3-serie)-fantaster borde min åtminstone suga till sig någon blick som tycker "Mycket fin!"  Inte mycket speciell, det är den ju såklart inte! - men fin!

Go girl! Den ser mycket fin ut, och visst är det så att vi "bmw-fantaster" ser på det lite annorlunda än många andra.
Det är ingen bil som utmärker sig på en stor träff, jag vet hur det är. Men har inte valt den pga att få så mycket uppmärksamhet som möjligt, utan vad man trivs bäst med själv.

Tack för en trevlig träff förresten!

77 Inlägg
24 juli 2012
Haas skrev:
Carolinien skrev:
Vettemannen skrev:

Vafan, det är ju en vanlig BMW. Inget som drar till sig några blickar iaf. inte från mig. Så där ser ju varenda BMW ut som står i en bilhall.

/Benny

Nä, kör man Corvette kan jag nog tänka mig att en "vanlig" BMW inte lockar. 

Men med den utrustning min har är det inte alla BMW som har. Speciellt inte fronten. Så för BMW (3-serie)-fantaster borde min åtminstone suga till sig någon blick som tycker "Mycket fin!"  Inte mycket speciell, det är den ju såklart inte! - men fin!

Go girl! Den ser mycket fin ut, och visst är det så att vi "bmw-fantaster" ser på det lite annorlunda än många andra.
Det är ingen bil som utmärker sig på en stor träff, jag vet hur det är. Men har inte valt den pga att få så mycket uppmärksamhet som möjligt, utan vad man trivs bäst med själv.

Tack för en trevlig träff förresten!

Helt klart! Men till nästa träff (om den blir som tidigast lite in i september) tror jag den kommer synas lite i alla fall, vi får se! smile Ska beställa lite grejer framöver här.

Finraggare
2 381 Inlägg
24 juli 2012
Trådstartare
Även om min bil sticker ut rätt mycket och är udda både till modellen och utseendet så är det sällan den hamnar på kort eller får någon direkt uppmärksamhet - förutom hos Mopar-nördarna. Det blir så med 2000 bilar på en parkering smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

77 Inlägg
24 juli 2012
Jag får helt enkelt ta med kameran själv nästa gång. wink Så alla som vill ha sina ofotade bilar fotograferade nästa Västeråsträff får väl säga till, haha. :ccol:

Rotaryhead
155 Inlägg
24 juli 2012
Jo samma här, nu var vi iof 10 st FD Rx-7:or på plats, men inte sett en enda bild på min bil och en RX7 brukar väl dom flesta uppmärksamma i vanliga fall. Är väl vilket som, jag bygger inte bil för att synas mest på en bilträff utan för att jag tycker det är roligt att köra och skruva. Visst är det roligt när folk gillar det man gör, men i slutändan så är det viktigast att man själv är nöjd. Tycker din BMW är riktigt fin med originaltillbehör osv, förstör den inte med en massa skit som inte alls smälter in bara för att den ska synas. Ett par 18-19" BBS-fälgar och lite sänk så ska du se att du kommer få massa uppmärksamhet.

Sök