trippelturbo skrev:
Jag kunde inte komma på träffen pga jobb, åkte från Sthlm strax efter kl 19 och det var väldig många bilar som åkte mot västerås i väldig hög fart. Mellan Enköping o Västerås, där vägen smalnar till två, var det två EVO bilar som körde i väldig hög hastighet bara för att hinna före mig! Dåligt!! Körde min tradare i 80, förstår att det är trist o åka bakom en tradare i 80 flera km, i värsta fall mil, men frågan är om det är värt o riskera att nån/nåra åker i räcket??
Jag såg olyckan mellan Enköping o Västerås (den tidigare), otrolig tråkig syn!! Vissa lär ju sig aldrig att köra bil. Alltifrån hastighet till avstånd & sunt förnuft.
Hade kunnat ringa snuten o ange ett ex antal regnr på bilar på väg till Västerås (som jag antar skulle till träffen)! Flera av dessa kände jag igen från g.org.
Jaa, en del tycker inte det är viktigt att komma fram hela utan bara man får ha det skoj på vägen. Näe, det finns en väldans massa Kamikazepiloter ute på vägarna.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!