Ja som topic...är de någon mer på gorg som lirar online spel? Hade varit kul att veta om de finns fler gorgare på online spelen man spelar ...Sj då spelar jag just nu EvE online....
Lirade en jäkla massa MOH:AA och MOH:SH en gång i tiden... Numera består datorbordet av två flyttkartonger så sensen på musen lämpar sig inte riktigt för att sikta och skjuta rätt...
Hur jag än hade uttryckt det där hade det låtit väldigt dumt, så det var lika bra att spinna vidare på det.
Ja när jag spelar så är det Day of defeat source och ibland counterstrike-source även 1,6 och ngn gång battlefield 2, men längtar värkligen till medal of honor airborne kommer,,
Rekommenderar soldat! Härligt tidsfördriv inte en halvtimme eller nåt.. finns att ladda ner på www.soldat.pl det finns en svensk version väl där så det är lugnt om man inte kan polska ;D
Rekommenderar soldat! Härligt tidsfördriv inte en halvtimme eller nåt.. finns att ladda ner på www.soldat.pl det finns en svensk version väl där så det är lugnt om man inte kan polska ;D
woho soldat är hur roligt som helst satt å spelade de i skolan mycket