20 mars 2014
Trådstartare
Slänger till med en skriftlig update.
Bygget går otroligt... stillastående just nu :S
Det går nästan lite bakåt, då jag idag sålde mina fälgar. Sådär 29dar kvar till Elmia... Smart!
Iaf så åker jag till Jönköping på måndag o ser om jag kanske får med mig en ny uppsättning hem, håller tummarna.
Haft lite problem med oväntade fakturor som tyngt min ekonomi (Gröt e gott som tur är) så har fått prioritera annat för stunden. Ett tips, när en leverantör/företag lovar rabatt, få det på papper.. Så ni inte får hem fakturor på några tusen ett par månader senare....... Utan förvarning heller.
Har iaf börjat bygga på en styrstång, dock så vet jag att jag kommer få göra om den efter Elmia, men tänkte att det kunde va nice att iaf kunna ratta in bilen i hallen. Livet blir något enklare för en då. Målet/drömmen hade ju vart att ta sig ner för egen maskin, men det är ett för stort ekonomiskt hinder just nu. Siktar på 1-3 månader så har jag nog alla delar jag behöver. Om nån sitter på ett vettigt motorstyrsystem (Eller kan bygga om orginal så det funkar) så vore jag extremt tacksam minst sagt! Hör gärna av er.