Så nu blev bilden rätt!... Och såhär ser bilen ut för tillfället! blockat bort detaljer och lite smått idag för att så snarast börja slipa den, och svetsa lite hål. dörrar och rutor ska också boort Hade dock bara min ipån med mig så fick ingen vettig bild! packningar och lite smått till motorn ska beställas snart! har inte haft ork till det!
Haoo! helt stilla står det inte;) lackerar lite bultar o muttrar till motorn just nu! I fredags så gjordes en storbeställning av grejer så det kommer nog ett fint paket i veckan!
Ja! Det var massa kul, sotningsats, rem och allt möjligt! Olje ledningar till motor, motorkuddar, och jaa allt som jag nästan behöver! så blir mer inlägg nu framöver!
Här händer det lite igen:) bytt diverse packningar och bussningar:) Mer händer under veckan! Ursäkta om bilderna är dåliga eller konstiga har gjort inlägget igenom ipånen:)
Halloj! Fick hjälp av en i skolan att svarva till kopplingen till oljereturen! Riktigt bra blev det! Imon ska hålborras i blocket:) bild på anslutningen kommer imon;) Vilka ser man på gatebil i helgen då??