Hej har grejat länge med min 745a och bytt motor till en b230fb från en b230f från början satt det regina system på men nu har jag bytt till bosch och jag har spänning till spolen och ur den men det blir ingen gnista. stiften är hela och kablarna och allt är uppmätt och det är helt
va är de för svänghjulsgivare/trigger? e de på svängisen eller hallgivare? kollat så tändmodulen är rätt?
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
det är den som sitter på hjulet inte hall det är vr sensorn
e den fungerande? sitter svänghjulet rätt?
den ska vara fungerande ja jag satte dödpunkten på hjulet mot startmotorn när 1ans kolv var i ÖD kan det vara så att man ej får gnista om batteriet har gjort sitt tror att några celler har lagt ner
den ska vara fungerande ja jag satte dödpunkten på hjulet mot startmotorn när 1ans kolv var i ÖD kan det vara så att man ej får gnista om batteriet har gjort sitt tror att några celler har lagt ner
ja pröva med morsans friska batteri billig felsökning ju
är rotor/kablar och stift i bra skick? får du ingen gnista ALLS på nått av stiften? jordar du ordentligt när du kollar efter gnistan?
Hallå mina herrar! Tråden är snart 5,5 år gammal!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!