Budgetbygge, är student så jag har inte råd att spendera en förmögenhet på att fixa bilen men det kommer komma på en MASSA nytt:) Framtidsplaner, vill ha bilen så clean som möjligt, inga bodykit eller spoilers då.. ska mest fixa... Visa mer
Snabb fråga, Hur ska jag göra med dessa: Har funderat på att ta bort dom helt, otroligt fula och klumpiga är dom.. om ni tycker att jag ska ta bort, kan ni ge lite tips om hur jag ska ta bort dom?
Lite mörk bild för att ge ett utlåtande... ang spolarhornen så är det bara att bryta loss dom om du vet att du inte ska ha dom igen. Det kommer bli ett hål på 15-20mm och konturer runt själva plasten pga all smuts som samlats där under 20 års tid.
Lite mörk bild för att ge ett utlåtande... ang spolarhornen så är det bara att bryta loss dom om du vet att du inte ska ha dom igen. Det kommer bli ett hål på 15-20mm och konturer runt själva plasten pga all smuts som samlats där under 20 års tid.
Får ta en bättre bild nån annan dag då tack för svaret ang spolarhornen också, slipper oroa mig för att det ska bli för stort hål.
detta blir ju fint som snus !! ska du lacka om hela bilen eller du ska bara lacka de delar som nu är spacklade? tänkte mest på att det kommer bli mycket färgskiftningar ju
detta blir ju fint som snus !! ska du lacka om hela bilen eller du ska bara lacka de delar som nu är spacklade? tänkte mest på att det kommer bli mycket färgskiftningar ju
det spacklade hade jag tänkt, om det skulle bli för stora färgskiftningar så får jag lacka hela.. men jag ska få hjälp av en som är riktigt bra på att lacka :p vi får se hur det blir haha
det spacklade hade jag tänkt, om det skulle bli för stora färgskiftningar så får jag lacka hela.. men jag ska få hjälp av en som är riktigt bra på att lacka :p vi får se hur det blir haha
jaja men då löser det sig ju tänkte om du skulle lacka själv !
jaja men då löser det sig ju tänkte om du skulle lacka själv !
haha, nee.. än är jag inte så duktigt, jag har bara gjort förarbetet sen får han finslipa lite här och där om han inte är nöjd