Detta är ett projekt om min Volvo 440-91 GLT som jag fick gratis av en kompis. Jag ska fixa lite med den tills jag skaffar mitt körkort. Det blir att byta front till 460-95 och bak också. Sen ska jag plocka med inredningen och... Visa mer
Har en kompis som skulle skrota sin volvo 440. Så jag frågade vad han ville ha för den och han sa att jag fick den gratis om jag ville ha den. Så då är det ju bara att tacka och bocka Så det blir ett projekt med att ändra det mesta på den, göra egna kjolar och sånt
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Ja du, jag hade tänkt göra eget kjolpaket i glasfiber, göra om hela inredningen, fixa ett fett ljudsystem och en massa olika grejer Får bli lite pö om pö när man får stålar ;D
Jahapp update nudå Har ägnat några timmar på att få av stötfångarna fram och bak, fram var ett rent hel**te för självklart skulle fästmuttrarna var runda:/ Men men den båda fångarna är av nu efter svordomar och svett, hehe
Sen så plockade jag ner strålkastarna och bakljusen vilket gick på ungefär 10 minuter
Får skriva lite på tråden Nu har det varit mycket med skolan, så man hinner inte vara så mycket i garaget Men lite har man hunnit med. Åkte och köpte en motorhuv till volvo 460-95 och strålkastare samt tillhörande vita blinkers. Passade in huven till gångjärnen som jag lät sitta kvar och dem passade perfekt. Men nu får jag flytta huvlåset så att jag kan stänga huven. Sen får jag fixa till fästena till strålkastarna också. Men när det är klart blir det skitsnyggt Köpte nya bakljus också, mycket snyggare än orginalarna Laddar upp bilder på alla grejer imorgon, kamran har hållt på att krångla