ja putte dina var riktigt feta ju ! får man fråga vad du fick ge för dom
Jo dom är riktigt snygga! Tror jag gav 2000:- för dom. Dom brukar ligga på 2000-3000:- för ett par på blocket eller Nordic Audi. Bara hålla utkik på köp och sälj på NA tveka inte om du hittar ett par, för dom försvinner fort.
Ska se vad ja kan göra, har RS2 delar på blocket under bevakning i alla fall. Dessa speglar kostar nya ca 8000:- styck!!! Att köpa på närmsta V.A.G.....
Lite update!! Har haft en ledig dag över o äntligen hunnit med att få ihop dörrsidorna! Nu är båda högtalarna i där bak och det blev verkligen skillnad! Orginal högtalarna var ju skit kassa och dessa är verkligen inte de bästa heller men flera gånger bättre än de gamla plus att högtalaren vänster bak inte spelade alls så detta blev väldigt mycket bättre!
Fin liten bild på pärlan i "sommarsolen" faktiskt jäkligt varmt här nere i söder nu
såhär blev resultatet av högtalarmonteringen! Riktigt nöjd men blir att byta ut dessa i vinter mot något trevligare!
såhär blev det på andra sidan ! Bilen är jäkligt skitig på insidan och utsidan så blir att tvätta den både ute och inne i veckan !
Spacers? ^^ Glöm dock inte att du måste ha längre hjulbult isåfall!
Något som också vore lite fränt som jag funderar på att skaffa till min är ett sånt här fjäderbensstag eller vad de kallas. Kanske något man kan bygga själv t.o.m
en sänkning och svarta fälgar sitter aldrig dåligt annars tycker jag att du skulle kunna dra över galler på högtalarna typ, eller täcka med något annat bara. Annars är det v'ldigt snyggt gjort!