Godspeaker skrev:
Hell'yeah!
Mervolic skrev:
Nice som fan! Nu börjar det närma sig ju!
Yes, är riktigt jävla nära nu
Så, onsdag. Dagen började bra med att tjejen tagit nycklarna till bajs-civicen med sig till jobbet,
och min cykel lider sen igår av svår punktering och är lämnad åt sitt öde nere på stan.
Efter många om och men, bussresor fram och tillbaka för att hämta nycklar och inhandling av pryttlar så var det dags att ta sig till garaget. Då tjejen tävlar med hästar (stora djur, bits där fram, sparkas där bak) tog hon bajscivicen till något hästrelaterat och lämnade mig med nyckel till hennes vrålåk som jag glatt (........) tog till verkstan.
Självklart nästan helt utan luft i däcken, och sadeln monterat på lägsta. Men jag är inte bitter.
Där nere började jag med att strosa runt och snacka massa skit utan att få något gjort, men sen kapade jag några kablar.
Monterade sen ihop kablarna med andra kablar.
Blev finemang. Kopplade sen in allt det sista inför uppstart, men då var klockan helt plötsligt jättemycket, så jag bestämde mig för att ta det imorgon istället. Bjuder iaf på några bilder från motorutrymmets evolution:
2010, orginal + HKS-filter.
2012, ARC, tändkablar och lite småpill.
2012, eaton m62 med allt viktigt inkopplat.
Ska dra lite rör och slangar på andra ställen, men annars nöjd. Lite tuffare än orginal iaf.
But well, sova en sväng så man kan åka ner och starta upp skiten imorgon.
Film kommer under morgondagen om inte något oväntat börjar bråka
Fridens!