Nyss hemkommen mer eller mindre! Tackar för året 2012, kul att se att de var lite blandat folk som tittade runt tidigare på kvällen! :-) Tyvärr efter runt 23.00 var det mest "drägg" kvar, så rullade mot Enköping runt 23.30
Grymma bilar i ringen tidvis, kul och underhållande att se! Sen finns det alltid folk som överskattar sin förmåga, ingen nämnd ingen glömd ;-)
Polisen var på plats och gjorde ett grymt jobb tycker jag, får hoppas att trenden håller i sig om alla sköter sig!
Säger bara till mina vänner som inte följde med att dom missade något mega stort event....
Och vilken JEVLE smockfull parkering......!!!
Men höjdpunkten va för min son att få träffa Gumball Saba med den Vit folierade Ferrarin det fick honom till att sova sött i framsätet....
Och framför allt vilken ordning det va, det va ju nästan som om dom rullat ut Röda mattan när man gled in....
Tråkigheter på vägen hem men det fixades ganska snabbt av en erfaren mek (oljud höger bak brustna bult i spacer plattan) efter lite däcksvärta utanför köpcentrat...... Så det blev pisspaus o mek en stund......
Väl möt och tack från mig och min Co-pilot "Junior"
bra träff som vanligt tyvärr dog ena basen i Gävle tidigare under dagen plus att man fick en liten böter 500 meter innan Hälla Men men kanon bra träff & kändes riktigt skönt att ha bilen på special parkeringen även fast den mest fick stå
Någon som ändå fick någon rolig bild får gärna hojta till
Var en trevlig kväll. Upplevde det hela som mycket mycket städat och ordnat faktiskt.
Det enda var att ni som stod i burnrutan absolut ville stå framför betongsuggorna istället för bakom. Kändes sådär, varav iaf jag fega lite med brännandet.
Men en liten incar-snutt kan jag bjuda på ändå rå:
Schysst film Arne! Och det där med att jag står på handikapp-plats.. Jag har faktiskt papper på 5% invaliditet efter hojkraschen så jag får TYP stå där
Grymt rolig kväll vi hade min flickväns ungar med oss (8 o 4 år) och dom tyckte oxå att det var skit kul! Förutom innan vi åkte så tyckte dom att det var för mycket volvoraggare som bara sprängde däck haha. väldigt lyckad träff!
Dock ett stort minus för den som valde att drifta i en av rondellerna med en svart Ford. Det var RIKTIGT nära att han klippte en passat när han stuntade. Jag har inget emot lek på allmän väg däremot kan man väll utföra sina lekar när det är lite trafik ute så att man bara riskerar sitt eget liv och ingen medtrafikants??
Mycket bra träff som vanligt! Den enda jag kan tycka man kan "ordna" lite med är att nån av arrangörerna kunde fixa så bränt gummi/däckrester å cord som blir kvar i burn rutan sopas upp elr bort så nästa bil slipper åka över resterna å skada sin bil elr skjuta iväg de i publiken Annars ett stort Well Done både grabbar å polisen!
Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
Mycket bra träff som vanligt! Den enda jag kan tycka man kan "ordna" lite med är att nån av arrangörerna kunde fixa så bränt gummi/däckrester å cord som blir kvar i burn rutan sopas upp elr bort så nästa bil slipper åka över resterna å skada sin bil elr skjuta iväg de i publiken Annars ett stort Well Done både grabbar å polisen!
Det är inte arrangerat, och ingen som uppmuntrar till körning i rutan. därav är det ingen som plockar bort. Själv hadde jag struntat i att åka i rutan överhuvudtaget då det finns folk utan huvud som står innanför betongblocken.