3408
Sök

Chevrolet toppar 624-882

70 Inlägg
26 augusti 2012
Trådstartare
Hejsan, har köpt mig en amerikanare, och tog gjutnumren från motor och toppar, topparna heter 462624, tydligen något av det värsta som chevrolet klämt ur sig. Har kommit över ett par andra toppar som är i fint skick som har gjutnummer 882, tydligen smogtoppar det oxå, min fråga är om dom är likvärdigt dåliga eller om dom är bättre. Tanken är inte att ta ut någon jätteeffekt ur motorn, vill bara inte ha toppar som spricker efter något år.

MVH// Ronny

89 Inlägg
26 augusti 2012
tjo 882 topparna ska vara dem som flödar bäst av smog topparna iaf dock vet ja inte hur det är med 624 det får någon annan svara på smile

70 Inlägg
26 augusti 2012
Trådstartare
Flödena har jag redan kikat på, på båda topparna, det är just hur sprickbenägna dem är som jag undrar över, eftersom att det är smogtoppar så inbillar jag mig att dom spricker i de mittersta eftersom att de sitter så tätt och det bildas mycket värme där och det är ganska lite material i dem, 624 topparna ska ju vara sämst och spricker förr eller senare tydligen, men hur det är med 882 topparna är det jag undrar över smile

89 Inlägg
26 augusti 2012
ok smile har en polare som kör med 882 toppar. han kör ganska hårt och dom har det inte varit några problem med tongue

70 Inlägg
26 augusti 2012
Trådstartare
Där ser man, kanske värt att bruka dem då! smile

Sök