amatörbygge .Vill ju ha en bra bruksbil som jag kan dra biltrailern med när jag ska köra meanbunny på tävlingar. (så man får med sig däck mm) Vill ju inte vara trailerqueen ,men om man har nåt lika fränt dra med så borde man ju... Visa mer
kaross dkw 3=6-57 ram egen tillverkning bakaxel volvo 940 i egen 4-link framvagn heidts motor csb 305 ( tänkt konvertering till etanol och blower) växellåda four on the flour munchie
kommer tyvärr inte skriva så mycket utan mest uppdatera fotoalbumen och lägga ut lite filmsnuttar .. Tackar ja blir ju inte riktigt dom rören på besiktningen men låter ju skönt iaf
har stått lite still nu sista veckorna pga jobbar borta men har iaf vart ivägpå vteranmarknaden i lobonäs och skaffat lite prylar som tex tiltrattstång
tänkte tanken på vilken tank jag skulle ha och det vart en alutank (fuelcell)50 liters med tankmätare och tanklock kommer sitta mitt i bagaget med påfyllningsrör utifrån bilder kommer såsmåningom
tänkte tanken på vilken tank jag skulle ha och det vart en alutank (fuelcell)50 liters med tankmätare och tanklock kommer sitta mitt i bagaget med påfyllningsrör utifrån bilder kommer såsmåningom
Låter vettigt,, Vill se hur du löser de..
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"