amatörbygge .Vill ju ha en bra bruksbil som jag kan dra biltrailern med när jag ska köra meanbunny på tävlingar. (så man får med sig däck mm) Vill ju inte vara trailerqueen ,men om man har nåt lika fränt dra med så borde man ju... Visa mer
imorgon var längesen ...... och idag har det inte gjorts nåt på denna heller pga isrodden del 3 får tiden nu pga 6/6 ska den köras och pga inspirationen måste ju finnas ... men dkwn har iaf fått sig ett framsystem och i helgen köptes ett par fälgar som troligtvis ska få hamna bak på den då dom matchar trailerns sommarfälgar
tyvärr så är det andra projekt mycket jobb mm som gör att detta projekt får lida ett tag nu men blir nån lite smådetalj ibland iaf nästa projekt som står på spel är repa lådan i t23an fixa isrodden/backwardsbayen för att lköras på mittsverigebanans onsdagsbus nån av dom närmaste veckorna är det tänkt samt fixa inför semestern men dkwn ska iaf få lite er kärlek på semestern är tanken så några veckor till senså hoppas jag på nya uppdateringar
vart dåligt med uppdateringar på detta bygge då allt stått still sen i höstas men börjat lite smått igen och 1 maj ska den ställas ut på shra öviks utställning så rekommenderar all att åka dit titta på en bra gammal motorshow ( 40 års jubileum) http://www.shraovik.se/
Vilket underbart tok bygge,hehehehe farsan ägde flera gamla DKW o sa alltid,de den enda bilen som lägger blå rök vid rödljusen utan hjulspinn,haha....men denna lägger ju lätt äkta blå rök..