Det jag menar är att jag ska bygga 2 baslådor som kommer riktas mot varandra. Syftet är att försöka få så mycket utrymme i bagaget kvar då jag ska bygga dessa i groparna i det bredare partiet i bakluckan (kolla galleri & projekt så ser ni ett tidigare försök, så kanske ni förstår hur jag menar). Men är det en dålig idé att ha dem riktade mot varandra?
Det kommer funka hur bra som helst. Om du kopplar minus och plus fel på ena basen så den spelar åt fel håll så kommer dom släcka ut varandra, kopplar du rätt så blire bra.
Ja men vill man ha utrymme kvar ser det där lite väääl ut asså Men bra bas tror jag definitivt att det blir, det beror ju såklart också på vad det är för något som man skruvar fast.
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
hehe ett gott skratt efeter jobbet sitter aldrig fel..Trodde du redan fixat om dom där pukorna Men på det avståndet tror jag inte det ska vara någon fara. Du kan ju försöka göra så att baffeln är lite snett vinklad in mot skuffen så dom inte ligger parallelt mot varandra. Annars är det bara att göra som det står nånstans bland alla fyndiga kommentarer att man kan fasvända ena basen.