Johan_e2 skrev:
Någon som fortfarande följer den här tråden? Är helt ny på det här med GoPro, köpte mig en Hero3 Black för ett tag sedan och har inte hunnit med att filma så mycket men lite tips på vad man ska använda för upplösning till olika arrangemang vore nice. T,ex är det värt att spela in i 1440 istället för 1080 och i så fall varför?
Nån som provat timelapsen med Hero3an och har lust att lägga upp eller länka till ett klipp gärna med lite info på hur tätt ni ställt timelapsen m,m.
Lite input vad jag tycker om kameran än så länge då..
Saker som varit "dåligt" med Hero3 (Fick min kamera vid releasedatum)
1. Fick vänta länge på en uppdatering som gjorde att man kunde använda sig av GoPro-appen till Black edition.
2. Krånglande Wifi-kontroll innan uppdateringen kom.
3. Har gått igenom 4-olika minneskort innan jag hittade ett som funkar till alla lägen.
(Om fler har samma problem med att kameran slutar spela in efter ett tag så beror det förmodligen på att minneskortet inte hinner med att skriva pga för hög fps VS skrivhastighet på minnet.)
4. Kameran har en tendens att "hänga sig" ibland så man måste plocka ur batteriet.
5. Funkar inte att ladda batteri-BacPac och kamerans batteri med en kabel i kameran utan de måste laddas separat.