Hello. som sagt så tänkte jag göra en lampa av en turbo! Finns en bild jag fick insperation av. men tänkte göra den här annorlunda mot den ovanför! Tex så istället för de där krullet som elkabeln går på, så tänkte jag använda mig av en kamaxel som allt sitter fast i, och antinge i botten eller i toppen blir det ett kamdrev! Köpa ställbart HKS drev till min lampa! haha ne får nog bli ett vanligt som man har till miljökammen blir även att polera aludelen!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Yessman, börjar med det! och kommer nog tröttna efter nån timme så blir inte riktigt som en spegel, Sen är det ju så mycket små vrån som ska poleras, men tänkte ta bort texten på turbon. Då slipper man polera mellan bokstäverna. och det är inte alls roligt haha
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Ja, jag har inte varit så aktiv på garaget med updt på tråden. Har annat att göra just nu. lite viktigare saker. Men det kommer mer. Bilen är långt ifrån klar
Föresten, Var på Biltema i Borlänge idag och yrslade runt lite, och då hittade jag på detta ledhandtaget, Fast det var blåeloxerat ganska greppvänligt handtag, tänkte att det är ett jäkligt nice handtag om man ska bygga egen handbroms till hydraliska, eller till växelspak! om man kapar av alltså. Slipper man krångla med svar å joxxa