skulle häldre leta fram två till turbo fälgar till bilen kommer bara se konstigt ut om du ska ha allt snyggt
dom där alu fälgarna är i så fint skick så jag tror de kommer se bättre ut med 2 olika än mina tråkiga plåtisar som sitter på nu, men om ja nån gång i framtiden hittar 2fälgar till som e lika så tar jag ju dom
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
update nu då (eller vad man nu säger ) Kan börja med att säga att jag fått tag i 4stycken 164 fälgar nu så de kommer vara samma fälgar på bilen, nästa vecka nån gång kommer dom på
Blev tvungen att putsa sidorna på dörrarna o runt skuffen då läraren i skolan såg hur skitigt de var där
Dörrarna snart dags o plocka ner denna dörren o rostlaga
Blev ju fint här, var helt grönt här innan
Grannen pulverlackade minna torkar armar
Lite bilder på hur rostlagningarna i baken blev Liten skarv men syns knappt
O så lite random bilder, dock är den rätt skitig, snart dags för en tvätt
Biltema katalogen är ju ett måste i hatt hyllan
bild på inredningen, behöver städas där med var ju inte så länge sen ja gjorde de.
Twix är gott!
29-tusen snart
Kommentera på nu
Du är liv
Trevligt projekt! Vad använde du för att polera bort skarvarna på framskärmarna? Och hur länge väntade du efter att det hade torkat med att polera?
Mvh
Jag lät det torka typ 2-4 dagar sen polerade jag med fin rubbing o sen lite wax skarvarna försvinner ju inte helt men bättre blir det ju om man polerar
Du är liv
Trevligt projekt! Vad använde du för att polera bort skarvarna på framskärmarna? Och hur länge väntade du efter att det hade torkat med att polera?
Mvh
Jag lät det torka typ 2-4 dagar sen polerade jag med fin rubbing o sen lite wax skarvarna försvinner ju inte helt men bättre blir det ju om man polerar
Jag tycker det ser riktigt bra ut. Men polerade du med maskin eller för hand?
Mvh
Jag tycker det ser riktigt bra ut. Men polerade du med maskin eller för hand?
Mvh
Tackar Jag polerade för hand
Du är liv
Har inte hänt så värst mycket på grund av detta jävla regnande.... Har dock fått på minna 164 fälgar idag bilder kommer så fort det blivit lite bättre väder så ja kan tvätta av bilen
Mvh
Du är liv
Liten update nu då. som sagt har det inte hänt så mycket här på grund av skit väder Har ringt till volvo o beställt 4 nya krom lister till handtagen då dom andra är lite små buckliga, så det lär nog komma till veckan. Har fått på mina alu fälgar nu!
Var ju hyffsat väder i förmiddags så tog o underreds tvättade den o så en bild på fälgarna också Blev kanon tycker ja!
Du är liv