Har varit på Okq8 på Brynäsgatan faktiskt och den hallen funkar. Dom har ju en "vanlig" hall med högtryck men jag saknar att man kan spruta avfettning och avkalkat vatten
Ja precis jag menar en sån "öppen". Dom funkar även på vintern i Skåne men visst, vi har inte det lika kallt
Nu skakar jag liv i denna,vi Gävlebor som längtat efter att få en tvätt som TS efterlyste så kan jag informera att dom håller på att att bygga detta mellan Plantagen&Lidl.
Nu skakar jag liv i denna,vi Gävlebor som längtat efter att få en tvätt som TS efterlyste så kan jag informera att dom håller på att att bygga detta mellan Plantagen&Lidl.
Äntligen säger jag bara....!
Åhfan! Borde ju bli klart nu till våren/försommaren då?
Ja nått annat kan jag inte tänka mig.Dom har kommit rätt långt,man ser att det kommer bli 4st bås. Huset som högtrycksanordningen etc finns i står uppe också.
Ja nått annat kan jag inte tänka mig.Dom har kommit rätt långt,man ser att det kommer bli 4st bås. Huset som högtrycksanordningen etc finns i står uppe också.
Det finns GDS tvätthall i gamla Okq8 macken (numera grilköket) efter 76:an i skutskär. De tvättar också åt en och grejar där men sånt vill man ju göra själv.