Joo , vad jag har fått höra så ska det komma snö imorgon... Ska lägga om till vinterdäck men har inte hunnit för jag har vart i Kiruna hela veckan (bilen har dock varit kvar i piteå) och vinterdäck har jag men inga fälgar att lägga dom på, måste ta mig orken att åka förbi en polare som har ett par fälgar åt mig så jag får däcka på dom , hoppas man hinner innan snön kommer
La på dom idag, bättre att vara på den säkra sidan. Pendlar 15 mil om dan samt har familjen med mig i bilen ibland. Men det är 17 tummare, så det ser inte så illa ut.
Även vinterhjulen på, ser väll inte allt för tokigt ut även om det ser bättre ut med sommarhjulen så la på mina tidigt (för 2-3 veckor sedan), vilket nog var tur
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Även vinterhjulen på, ser väll inte allt för tokigt ut även om det ser bättre ut med sommarhjulen så la på mina tidigt (för 2-3 veckor sedan), vilket nog var tur
Vill också ha engligt klart.se ska det komma snö 5 Nov.. men det hinner ju ändras. Hoppas i November iaf.
Vill också ha engligt klart.se ska det komma snö 5 Nov.. men det hinner ju ändras. Hoppas i November iaf.
Visseligen borta nu snön, men har snöat lite idag också, samt att det är blixthalka på mornarna, så ångrar inte att jag la på vinterhjulen tidigt i år motför annars, vuxenpoäng tro?
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Inte dumt och lägga tidigare än andra, hellre åker man några bil extra på asfalt, än att man inte kan åka någonstans på morgonen. Man åker ju ändå för det mesta på asfalt på vinter tiden , dom saltar ju mycket på större vägar.