Emilius skrev:
TouchOfRed skrev:
Lina- skrev:
Har man fått sladd = vårdslöshet.
Halka e inte orsaken till olyckor, problemet finns mellan ratten & ryggstödet.
I körkortsteorin fick man lära sig att anpassa farten till bilens skick & vägunderlaget, verkar många ha glömt bort när fick sitt körkort.
Jo visserligen.
Dom tappar väl förståndet när dom fått körkortet och tror dom kan köra hur dom vill..
Jag har bara haft körkort i 3 år men tänker direkt på korkade ungdomar när jag ser den där tattarbilen.
Ken Block-Monster-TYZK SZTUK gröna fälgar. Någon som tror han "fick sladd" utan provokation? Jävla idioter det finns.
Han lär få sitta länge, "Grovt vållande till annans död". Kul med ett antal års fängelse och en 13 årings liv på samvetet när man skulle stajjla framför lite folk trots att man inte kan hantera fartmonstret BMW 316i.
Och så tackar vi alla honom för våran höjda försäkringspremie, som att det inte var dyr på BMW redan..
Ja var det medvetet sladdande (
ser ju ut så på bilen som du säger, men man ska inte dra förhastade slutsatser) så blir det mycket möjligt grovt vållande, men fängelse lär han inte hamna i, om han inte är dömd sedan tidigare då
synd att det blev så där, mångas liv förändrades bara pga lite lek eller vårdslöshet
Senast redigerat av RightFront (7 november 2012)
För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P