Kruses S40 borde vara med..den blev ju ändå korad till sveriges snyggaste bil..
Den har ju redan varit med överallt. Vi vill ge andra chansen också.
... och ja, jag vet att andra som ÄR med också har varit med tidigare, men nu har vi valt de vi har valt. Det är väl inget att bråka om. Alla kan inte alltid vara med. Rösta på de alternativ som finns och var glada istället.
Vad gäller Volvon som korades om sveriges snyggaste bil.... av vem då? Var det en stor omröstning? Om det var en jury på 2-3 personer så tycker jag personligen att en omröstning som den här väger så sjukt mycket tyngre.
Vi utser just nu vad alla vi anser är sveriges snyggaste bil, och finns det ingen bil bland de nominerade som faller en i smaken så behöver man inte rösta.
Jag tycker vi lägger ned diskussionen kring vilka som borde varit med och inte från och med nu... det är som det är helt enkelt och inget att tjaffsa om. Det kommer fler omröstningar med nya bilar
Mvh.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Många bilar som borde varit med och många som inte borde vara med... men som jag uppfattat det är det så att dom bilarna som är med är dom som toppat listorna på gorg de här året (rätta mig om jag har fell chrizz)
Men alla bilar finns ju inte gorg... men detta är bra pbulictet för gorg tycker jag för nu kommer ja alla vilja ha sin bil här
jag försökte rösta men det stog att jag redan har röstat . det har jag verkligen inte gjort
Då är det någon annan som har haft din nuvarande IP-adress före dig och röstat.
Du kan prova rösta igen om ett par dagar.
ja det är ju så TROLIGT
Ursäkta? Jag ser ju vilken ip-adress du har, och någon har röstat med den ip-adressen redan. Så klart som fan det är troligt... vad tror du att det är frågan om annars då? Nån konspiration emot dig eller?
edit: Jag ser förresten att det är DU som har röstat. Vill du veta vad du har röstat på eller?
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kruses S40 borde vara med..den blev ju ändå korad till sveriges snyggaste bil..
Den har ju redan varit med överallt. Vi vill ge andra chansen också.
... och ja, jag vet att andra som ÄR med också har varit med tidigare, men nu har vi valt de vi har valt. Det är väl inget att bråka om. Alla kan inte alltid vara med. Rösta på de alternativ som finns och var glada istället.
Vad gäller Volvon som korades om sveriges snyggaste bil.... av vem då? Var det en stor omröstning? Om det var en jury på 2-3 personer så tycker jag personligen att en omröstning som den här väger så sjukt mycket tyngre.
Vi utser just nu vad alla vi anser är sveriges snyggaste bil, och finns det ingen bil bland de nominerade som faller en i smaken så behöver man inte rösta.
Jag tycker vi lägger ned diskussionen kring vilka som borde varit med och inte från och med nu... det är som det är helt enkelt och inget att tjaffsa om. Det kommer fler omröstningar med nya bilar
Mvh.
Hej och vad skall man säga, jag har varit med överallt dags för någon annan, samma bil kan juh inte vinna allt, sen Bilsport omröstning till Sveriges snyggaste bil avgjordes av Bilsports läsare samt genom nätröstning, bla användes Garaget's forum, Zatzy's forum samt flertalet andra, alltså flera av dina läsare så vilken omröstning som väger tyngst kan man diskutera, frågan är om det egentligen ger ngt. själv som sagt äger jag Sveriges Snyggaste bil bla tack vare läsarna här på Garaget och är nöjd med det. så lycka till ;-)
Fattar inte att inte "blueeye":s s14.5 inte e me? riktigt tabbe där!
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"