Volkswagen Bora mk4 -Stance for the people Bilen såld!!!
nu var det dags igen! här är mitt projekt på min vw bora har redan hunnit göra en del men kommer fortsätta i vinter. det som är på listan är "STANCE" så klart;)
har hänt lite med bilen nu i dagarna orkar inte skriva så bilderna för förklara (en bild säger mer än 1000ord)
sedan har jag bytt topp-lagring vart så här att driv axeln ligger emot balken på vänster sida nu med så skall sta bort den gummi grejen på driv axeln så skall de nog bli bra:)
Annars gör vwfolk så att dom borrar i den balken så det blir som en skåra där drivaxeln kan gå fritt Typ så här.. _____________ _ _____l l_____
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Så jävla korkat av dom i fabriken att skruva dit en massa grejer som tar i överallt...
Haha ricky de är jåvla dumt de där;)
almqvist__89 skrev:
Annars gör vwfolk så att dom borrar i den balken så det blir som en skåra där drivaxeln kan gå fritt Typ så här.. _____________ _ _____l l_____
Dude har redan gjort de. Är nämligen så att de är höger sida som behöver hål borra balken men vänster sida bhövs inte säger alla men haha jag lät snart behöva
Putteliten skrev:
Hehe, stod och dreglade över den BMWn en liten stund idag, riktigt fin hela bilen. Hoppas inte sakerna i motorrummet kommer börja rosta nu!
Ja då henkes bmw är riktigt fet:) nej då motorn kommer inte rosta men säger inte varför;)
Dude har redan gjort de. Är nämligen så att de är höger sida som behöver hål borra balken men vänster sida bhövs inte säger alla men haha jag lät snart behöva
Haha åfan Kom inte ihåg vilken sida man brukade göra det på.
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
Haha åfan Kom inte ihåg vilken sida man brukade göra det på.
men nu vet du hehe koppas på att slippa kapa upp andra sidan med, Blir bara jobbigt med besiktning
nu efter Elmia är jag så jävla sugen på att få bilen färdig så blir att lägga på ett kol och slipa färdigt fälgarna
fan nu är all energi borta inte alls sugen på bilen längre, så vet just nu inte vad jag skall göra:( pengar sviker mig och suget efter något annat är stort dessutom har man en liten krabat på väg emot världen med stormsteg och då blir de inte mycket tid över till bilen. så skulle nästan vilja ha luft om jag nu skall köra lågt:/
kan va sugen på att sälja så är någon intresserad släng ett bud eller bytes förslag i pm.
fan nu är all energi borta inte alls sugen på bilen längre, så vet just nu inte vad jag skall göra:( pengar sviker mig och suget efter något annat är stort dessutom har man en liten krabat på väg emot världen med stormsteg och då blir de inte mycket tid över till bilen. så skulle nästan vilja ha luft om jag nu skall köra lågt:/
kan va sugen på att sälja så är någon intresserad släng ett bud eller bytes förslag i pm.
/ Hampus
Lägg av! Nu kämpar vi den fattiga unionen tillsammans !
/ Hampus
Lägg av! Nu kämpar vi den fattiga unionen tillsammans !
får la se dude hoppas på att få sålt min original inredning så att jag har råd med lack och de sista som skall göras vill ju även ha cambershims men de får la bli det sista eller om de kommer under sommaren
kan även säga att fälgarna blir vita iår igen svårt att hitta något som lira lika bra;) var inne på frozen gray men känner att de blir för mörkt och sedan var jag inne på att lacka rosa IGEN! Men nej de är tråkigt och silver grå blir oxå lite tråkigt. så nu blir de vitt!!