just nu har jag gjort en stor beställning på collexstyling.se där bland annat front,bak,sido kjolar samt klarglas lampor fram o bak kommer snart sen har jag börjat på bas bygge i skuffen dubbla 15"s basar sen ska jag få i 6st 5,25or samt dubbel cd Byta all innerbelysning samt instrumet till rött o lägga till lite lampor
Kul att se lite fler Prelude projekt:) kommer bli kul att se den när den e klar. Lycka till.
tackar jo de e roliga bilar. om ca 2 veckor kommer en stor leverans till denna o då kommer stora förändringar. räknar på att bilen är klar om 4 veckor för denna vintern o då kommer min andra prelude att komma in i värmen o få lite förändringar
har haft lite andra projekt ett tag nu bland annat en golf som skulle göras till en sleaper dock rullande projekt som slutade i en stolpe i första halkan så den blev skrot o köpte på mig en front krockad volvo v70 som de har hållt på med för fulla muggar men nu äntligen har jag lite bilder på preluden
fick modda lite för o få dit dessa "modell anpassade" sido blinkers va en aning förkorta så de blev o svetsa o spackla lite men nu e den ena på plats
fick ett ryck o monterade bort orginal stötisen o satte dit denna lite förbättrade stötisen