Tänkte att de skulle vara kul att starta mitt andra projekt på min Honda. Ska byta: Inredning till svart Fälgar Lampor Kofångare runt om JDM läpp Splasher Byta till ett bra camberkit Sätta dit en Nardi-ratt
Nja kanskenlite mkt jobb får bli 125 hästarn, men måste plocka ner den för kolvringarna är slut och dricker olja! Blir att trimma denna ist, men vet fan. Inte om man behöver byta något datachip om man trimmar....
Inte den bästa kofångare att börja på eftersom den var spräckt av min pappa som körde på min andra honda! Lagat med plast och glasfiber från scottbader
Hade köpt en annan grön Civic som var min vinterbil, men den är så kass att jag ska skrota den. Jag har plockat det bästa på den. Bland annat kofångarna på bilderna
Fronten färdig
Men jag kom på att jag ville ha spolare till framljusen så det var bara att plocka fram verktygen
Kollade på den gamla framkofångaren för att få bra storlek på hålet
Brädan var "lätt som en plätt" att tabort, endast 6 skruv. Passade även på att tabort en massa onödiga kablar så som larm, neon och andra kablar som bara låg där och fula sig!