har även varit ute i garaget och börjat på fronten och nästan blivit klar med den och kan bara säga.... DAMN..!! är säker på att många av er kommer älska den lika mycket som jag
har även varit ute i garaget och börjat på fronten och nästan blivit klar med den och kan bara säga.... DAMN..!! är säker på att många av er kommer älska den lika mycket som jag
har börjat lägga upp planer för kommande lön och helg ska inhandla mig en extra huv jag ska ha och exprimentera på för att få fram ett "racigare" stuk, ska även inhandla en liten fin våg som jag kan väga stakarna på då de ska slipas och poleras och ska även försöka få tummen ur o fortsätta på min hembrända diffusor
Tjena inte blivit så mycket gjort i garaget denna helgen men har ändå lite bilder på XD
ursäkta den dåliga kvaliteten men batteriet va slut i den riktiga kameran så fick bli mobilen
Hängde ihop lite mer på motorn så det börjar hända lite nån gång iaf
va fyra skruvar som hindrade mig ifrån att få dit
fick även mitt vattenrör lackat dock så tolkar mobilkameran den som blå fast den egentligen är typ "HKS - lila"
och så tog jag lite "kommande-objekt" bilder
detta ska snyggas till i fogarna och portas och sedan blästras och målas
började även riva lite i toppen så den ska bli helt ren från delar sedan blästras och sen kommer portning o slipa in ventiler och byta ventilsäten o målas etc etc....
är detta hemmabyggda itbs av nått slag? jag antar att du redan vet att den måste mappas med sånt här insug? men vilket gött ljud du lär få, keep it up jag följer ditt projekt!
bilder kommer så fort det hänt mer imån ska jag hem till garaget och montera termostathus och vattenrör och riva ner det sista på toppen så jag kan ta med den till jobbet o blästra den på torsdag
hejsan idag har jag rensat det sista i toppen så jag kan blästra den i nästa vecka har även mätt ut vilka lager jag ska beställa till botten, har även börjat snygga till mitt nya insug så det inte ser så EPA ut:D