Dags för en liten uppdatering kanske..? Har både roliga och tråkiga saker att berätta
Men jag börjar med det roliga:
Vid månadsskiftet köpte jag en massa smått & gott på jobbet så nu har jag i stort sett allt utom turbo och olja/glykol o småsaker som man kommer upptäcka under resans gång att man behöver
Pappa införskaffade ett motorstativ som jag lånar av honom tills min motor är klar, men det har jag säkert nämnt tidigare i tråden
Nya regskyltar är också införskaffade, självklart utan EU-märke då jag inte tycker det passar på en så gammal bil. Funderar lite på att beställa en skylthållare med ngn rolig text att ha bak...förslag på text någon? Gärna ngt ironiskt om att jag är tjej eller att Volvo uppfattas som "gubbil" av rätt många
Jag har med hjälp en min kära sambo också lyckats montera dioderna i knapparna, blev riktigt snyggt!!
Över till det tråkiga då...
Blev påkörd i Lördags så jag väntar just nu på besked från försäkringsbolaget, som tur är så är det "bara" stötfångaren fram som är skadad på högra hörnet men det är ändå inte så kul att åka runt med en sån skada
En annan tråkig sak är att min turbo verkar vilja gå i pension snart efter drygt 36000 mil
Det är bara att ta det väldigt lugnt med den och hoppas allt håller ihop tills jag har skaffat ny turbo!
Bilder på allt det här kommer senare..