Volvo S60 Turbo Stort Projektarbete Total omvandling till Volvo POLESTAR BLUE
Cookiie skrev:ts007 skrev:Blev kanon med vingen:-)Tack så mycket Grym tråd du hade/har måste jag bara säga!!
ts007 skrev:Blev kanon med vingen:-)
it_mutt skrev:Var det något fel på din bakdel menar du? (jag kunde verkligen inte låta bli)Ser bra ut
boobza skrev:Vad snyggt det blev
GeneralStrong skrev:Riktigt snygg s60!Du har bra smak, kommer följas o se vad du har mer att bjuda på
622mac skrev:då får jag hoppas resten är på till nästa tranås, lkping och mantorp- träff och att du följer me på dom de vart bra med de arslet
ts007 skrev:Snyggt jobbat:-)
Cookiie skrev:622mac skrev:då får jag hoppas resten är på till nästa tranås, lkping och mantorp- träff och att du följer me på dom de vart bra med de arslet Och när är dem då? Fronten åker nog på idag om jag har tur!
Greken021 skrev:det blev riktigt snyggt
Cookiie skrev:Greken021 skrev:det blev riktigt snyggt Tack så mycket!!
622mac skrev:Cookiie skrev:622mac skrev:då får jag hoppas resten är på till nästa tranås, lkping och mantorp- träff och att du följer me på dom de vart bra med de arslet Och när är dem då? Fronten åker nog på idag om jag har tur!dom är en gång i månaden ok fan va kul blir fett när de är klart!
it_mutt skrev:Cookiie skrev:Greken021 skrev:det blev riktigt snyggt Tack så mycket!! Ser ju faen inte klokt ut!!(Klart det gör! )