Nu är äntligen är bilen under process inför lackningen, just nu håller motorn på att plockas ur för att tvättas, putsas upp och bytas lite delar på innan den åker ner i min helt nylackade bil som åker in på lackering i början på nästa vecka om planen går som planerat ( Och nej jag har faktiskt inte bestämt mej för färgen ännu, kommer säkert göra de typ kvällen innan den ska lackeras... )
Men det är så svårt... VIT eller POLESTAR BLUE... skär nästan i hjärtat av att bestämma mej, är så rädd att jag kommer ångra mej efteråt osv...
Men planen är att få bilen klar och komma med den upp till Elmia för "första uppvisningen" Längtar något fruktansvärt, för om 3 veckor är den klar!!!
Så NU allesammans har jag äntligen bestämt mej för färgen som ska på bilen imorgon, det blir helt enkelt en awesome Polestar blue (rebel blue) med färgkod 619!
Imorgon kommer lite bilder på bilen och motorn
Och har beställt en hel del delar till motorn för har bestämt mej att göra detta ännu bättre, har bland annat beställt en 19T turbo, intercooler, spridare, mappning m.m till bilen, som ska hinnas göra nu innan Elmia så man äntligen har något själv att komma och visa upp!!!
Dock kommer jag tyvärr inte ställa ut i år på Elmia men i sommar kommer den ställas ut på många olika träffar och samt på Vallåkra kommer bilen att fixas till ännu mer och kommer stå utställd där
Tack så mycket! Riktigt snygga bilar du hade, var inne och tittade lite, ska du göra något mer med den röda?
Tack! . Ja blir väl lite smågrejer, inte bestämt riktigt än, håller på med ljudet just nu! . Har du valt färg till din pärla än då?
Aha va kul! Hoppas jag med kommer bygga något ljud i min bil, men kommer nog bli lite senare, har rätt mycket att göra just nu Ja skrev precis ett inlägg haha, blir PolestarBlue!
Tack så mycket! Riktigt snygga bilar du hade, var inne och tittade lite, ska du göra något mer med den röda?
Tack! . Ja blir väl lite smågrejer, inte bestämt riktigt än, håller på med ljudet just nu! . Har du valt färg till din pärla än då?
Aha va kul! Hoppas jag med kommer bygga något ljud i min bil, men kommer nog bli lite senare, har rätt mycket att göra just nu Ja skrev precis ett inlägg haha, blir PolestarBlue!