Och samtidigt idag fick pärlan en heltvätt och rengjorda fälgar, nu glänser hon verkligen! Fick även tvätta pojkens skölpadda... [ http://www.garaget.org/maxxiz ]
Och såklart ville hunden hjälpa till att tvätta bilarna och det gillade han verkligen!
Och nu i veckan kommer min CHALLANGE VINGE från sponsor av Realcar! Underbart! Har även lärt mej att borsta fälgar är som att borsta tänderna...
Inte mycket gjort idag men lite blev gjort, bytte lister idag pga att vissa av dem, både på dörren och bilen, hade fryst sönder under förra vinter hos den andra ägaren. Så åkte och plockade några riktigt fina lister på JB och monterade på
Fick även njuta av att städa garaget idag (& imon) så man får in den lilla bilen i garaget där jag kan mecka innan vintern kommer
Gött me eget avgas, ska också fixa lite på mitt, dock inte mer än 2.5" från kardan kröken och sen en japsbruk som slutis men det får räck såvida att det ger de ljud jag förväntar mig
Inte mycket gjort idag men lite blev gjort, bytte lister idag pga att vissa av dem, både på dörren och bilen, hade fryst sönder under förra vinter hos den andra ägaren. Så åkte och plockade några riktigt fina lister på JB och monterade på
Gött me eget avgas, ska också fixa lite på mitt, dock inte mer än 2.5" från kardan kröken och sen en japsbruk som slutis men det får räck såvida att det ger de ljud jag förväntar mig
Låter awesome Vet inte om jag ska ha 2" eller 3", rätt sugen på 3
Var det någon som tyckte om min egen klädda keps? Funderar på att kanske klä om fler saker, ville bara se vad folket tycker om den? Några kommentarer eller likes???
Var det någon som tyckte om min egen klädda keps? Funderar på att kanske klä om fler saker, ville bara se vad folket tycker om den? Några kommentarer eller likes???