Det stämmmer med det du skriver. Min är likvärdig, diseln är ju myckkkkkkkkkke snålare.
Ja det är den ju med. Ville egentligen ha en disel ^^
Disel är roliga grejjer Får bara skaffa ett roligare avgassystem så man får ett mörkare ljud.
Hade "köpt" en 2011 år modell av S60 med gamla D3an, tyvärr lurade försäljan mig så det blev inget köp. Tanken va med den att ändra mjukvaran till D5...... Blir bara sur när jag tänker påt
Tagit hem en sån här liten fin sak från JB, Ny mittkonsol, riktigt fin faktiskt, nöjd tjej (Behöver dock tvättas av lite...) Bara att åka till Volvo och hoppas på att få tag på "spaceball kåpan" (den med siffrorna på) till växelspaken för det skiljer sej tydligen... Så får hoppas på det bästa och få in den i bilen
Alltid kul med nya delar. Jag tycker dock att den nya konsollen är snyggare. Men det är ju min åsikt
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Den jag har i min. Slät design från armstödet till vxl-spak Denna bild innan spaceball
Senast redigerat av jok3 (17 oktober 2012)
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team